niedziela, 15 marca 2015

Piękny Drań- Christina Lauren

 Tytuł: Piękny Drań
Tytuł oryginalny: Beautiful Bastard
Wydawnictwo:Zysk i S-ka
Ocena: 5/10


Bella i Edward pracują razem,on kierownik w wielkiej rodzinnej firmie, ona jego asystentka. Z niewyjaśnionych przyczyn nienawidzą się od pierwszego spotkania.On zrzędliwy drań, ona straszna zołza. Pewnego razu nie wytrzymują i rzucają się na siebie jak dwa króliki i nie mogą przestać, czym zabawniejsze, nie przestają się nawzajem nienawidzić. Uczucie powoli zaczyna do nich przychodzić, nienawiść odchodzi. Lecz czy dadzą radę być ze sobą, ale nie pokazując się nikomu, żeby się nie zdradzić? 

Szczerze powiedziawszy, oczekiwałam dużo więcej po tej książce. Nie mogłam nigdzie jej znaleźć, aż tu nagle BUM! Koleżanka mówi mi, że są dostępne na chomikuj.Więc szybko ją ściągnęłam. I niestety, troszkę się zawiodłam.
Edward i Bella, można by powiedzieć, nie mogą się od siebie odkleić, dosłownie. Robią to gdzie popadnie, w biurze na schodach, w sali konferencyjnej, przy basenie w hotelu, u jego matki w łazience. Spokojnie można było pominąć scenę seksu,każda jedna była taka sama,naprawdę. 1/2 książki to seks. Ale nie w dobrym tego słowa znaczeniu. Druga połowa,  to nadzwyczaj zwyczajny romans z dobrym zakończeniem.
Narracja dwuosobowa, ze strony Belli jak i Edwarda. Czasem naprawdę mnie drażniła, ponieważ kiedy jeden narrator skończył, drugi powtarzał każdą scenę tylko ze swojego punktu widzenia i to prawię w każdym momencie. Bardzo dużo ich myśli, jak to jedno drugiego kocha nad życie, co NAPRAWDĘ rozdrażnia. A! I jeszcze przypominanie scen, a to jedno, a to drugie. Nie wiem czy to wina tłumaczenia, jakiego czytałam, ale naprawdę mnie to drażniło.
Nie polecam, ani nie odstraszam. Może po prostu nie miałam ochoty na książkę, aż tak przesłodzoną?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że każdy Twój komentarz to uśmiech na Mojej twarzy :)