piątek, 23 października 2015

Tag Albo Albo

Dziękuję za nominację do Tagu Albo Albo Latającym książkomDawno mnie tu nie było, dużo nauki ale biorę się za siebie i wracam!


Wolisz czytać tylko trylogie czy powieści jednotomowe?

Raczej trylogię. Lubię dokładnie poznać bohatera, a jeśli naprawdę go polubię, nie chcę się z nim tak szybko rozstawać. Chociaż i tak zazwyczaj za mocno przywiązuję się do bohaterów i płaczę nocami gdy skończę naprawdę dobrą serię.

 Wolisz czytać tylko autorki, czy tylko autorów?



Chyba raczej czytać autorki. Autorzy zazwyczaj kojarzą mi się z cięższymi książkami. No i jeszcze solidarność jajeczek!



 Wolisz kupować tylko w empiku, czy tylko na stronach internetowych?


Staram się kupować przez Internet, wychodzi taniej, za co mogę kupić 2 książki w cenie jednej z Empika, ale często mi to nie wychodzi i  kupuje w Empiku.

 Wolisz żeby wszystkie książki zostały zekranizowane, czy przekształcone w serial?

Raczej wolę serial. W filmach zawsze drażni mnie to, że usuwają moje ulubione sceny, czy teksty, w serialu nie muszę się o to martwić!

 Wolisz czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo?


Oczywiście, że  książek dziennie! Gdybym czytała 5 stron dziennie, to nie wytrzymałabym nerwowo. Jak już zacznę czytać jakąś książkę, zazwyczaj nie mogę się od niej oderwać .
 

 Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy dobrym autorem?


Cóż, chyba autorem, wymyślanie własnych historii jest fenomenalne, ale raczej nie dla mnie. Gdy raz próbowałam coś pisać i nie dało się tego czytać, stwierdziłam wtedy, że pisarz ze mnie marny i zostawię tę pasję innym.

 
Wolisz czytać 20 swoich ulubionych książek w kółko i w kółko, czy czytać tylko nowe lektury?


Uwielbiam wracać do starych książek, ale chyba znudziłoby mi się czytanie w kółko 20 tych samych pozycji. Wybieram nowe.
 

Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?

Oczywiście, że bibliotekarzem. Każdego pracownika w bibliotece, widziałam z zapałem jak opowiadał o danej książce i dlaczego warto ją przeczytać. Sprzedawca po prostu chcę opchać towar. Nie ma do nich żadnego sentymentu. I oczywiście bibliotekarką chciałam zostać od dawna, więc oczywiście że bibliotekarz!



 
Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko poza ulubionym typem literatury?


Chyba raczej ulubiony typ lektury. Masz pewność, że książka będzie ci się podobać.
 
Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-booki?


E-booki to moje życie. Lubię oczywiście książki w formie fizycznej, pięknie pachną i tak dalej, ale jednak wygoda czytania e-booka jest o wiele większa!


Nominuję: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że każdy Twój komentarz to uśmiech na Mojej twarzy :)