środa, 22 kwietnia 2015

Piękna katastorfa- Jamie McGuire

tytuł: Piękna katastrofa
tytuł oryginalny: Beautiful Disaster
autor: Jamie McGuire
wydawnictwo: Albatros
ocena: 6/10
Abby Abernathy nie chce niegrzecznego chłopaka. Do czasu kiedy nie przeprowadza się do Eastern University Walking ze swoją najlepszą przyjaciółką na studia. Gdy przez przypadek daje się zaciągnąć na potajemny ring, poznaje tam Travis'a Madox'a. Chudy, wytatuowany, a co najważniejsze, bożyszcze i playboy ich uniwersytetu, jest tym, czego Abby chce  jak najbardziej unikać. Zaintrygowany oporem Abby względem jego sposobu bycia, Travis za pomocą sztuczki i prostego zakładu postanawia ją podejść. Jeśli on przegra, będzie musiał przez miesiąc być wstrzemięźliwy. Jeśli przegra Abby, będzie musiała mieszkać w jego apartamencie przez ten sam okres czasu. Lecz Abby nie wie, że zakład już jest przesądzony....

Oczekiwałam dużo więcej po tej pozycji. Po wszystkich zachwytach innych blogerek, uznałam, że ta książka musi być istnym dziełem sztuki. Jednak się lekko przeliczyłam.
Drażniła mnie Abby. Nie umiała się zdecydować, pomiędzy jednym a drugim. Niby wiedziała, że kocha Travisa, ale jednak uważała, że to chłopak nie dla niej, co z tego, że przy okazji raniła i siebie i jego.
Akcja się lekko wlokła, a na pod koniec książki przeszła mi ochota na dokończenie jej, lecz się przemęczyłam.
No cóż, nie polecam, ale może warto przeczytać tę książkę.
A ja tym czasem szukam nowej książki do polowania!
Hej! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że każdy Twój komentarz to uśmiech na Mojej twarzy :)