piątek, 13 marca 2015

SHAMELESS- NIEPOKORNI

OCENA: 10/10
Tytuł: SHAMELESS- NIEPOKORNI
Dzisiaj troszkę z innej beczki. Nie dawno moja siostra poleciła mi serial który sama zaczęła oglądać. Stwierdziłam, a co mi tam, obejrzę. Na szczęście się przełamałam i naprawdę nie żałuję!
Opowiada on o rodzinie, nie tak małej rodzinie, bo z szóstką dzieci. Matka odeszła 2 lata wcześniej, ojciec pije. Dzieci nie poddają się i walczą o własne życie w domu rodzinnym. Najstarsza z nich Fiona 20latka próbuje połączyć wszystko w całość, chwytając różne prace, akurat wolne.
Jest to dla mnie bardziej komedia, niż dramat. Każda scena jest przezabawna, rzeczy które robią powalają.Każde z bohaterów jest inne, aktorzy grają świetnie. Przestępstwa ojca, Franka pokazują w jak łatwy sposób można wszystkimi manipulować.
Polecam serdecznie, choć sama na początku byłam do niego dosyć sceptycznie nastawiona, ponieważ nie znoszę seriali! Ale Shameless jest wart.
Każdy odcinek jest długi, a sceny i informacje w nich zawarte, zmieniają się jak w kalejdoskopie!
Polecam!

1 komentarz:

  1. Słyszałam o tym serialu wiele dobrego, jednak sama nigdy nie oglądałam. :)

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że każdy Twój komentarz to uśmiech na Mojej twarzy :)