wtorek, 24 marca 2015

Wybór Crossa-Sylvia Day

Tytuł: Wybór Crossa
Tytuł Oryginalny:Captivated by You
Wydawnictwo: Wielka Litera
Ocena:7/10
Jest to już czwarta część trylogii Crossfire. Właśnie, czwarta część trylogii, chyba lekko Pani Day przeciąga fabułę, lecz ja osobiście się z tego cieszę, bo pałam ogromną sympatią do tej serii.
Dalszy ciąg przygód Evy i Gideona, którzy pomiędzy swoją wielką miłością, jak z bajki, muszą jeszcze pomieścić ciągłe problemy, który lgną do nich jak opętane. Przez wszystkie byłe "dziewczyny" Gideona, Eva nie ma spokoju, co mnie samą także zaczęło po troszku drażnić. No bo ile w końcu bab może zakochać się w jednym facecie? Rozumiem, to Gideon, ale bez przesadyzmu. Jak zwykle scen seksu jest dużo, ale nie jest on długi, rozwleczony na parę stron, tylko krótko, zwięźle i na temat, tak aby pokazać uczucie pomiędzy tymi dwojga. Choć wyznania miłości padają często i słodko, nie przeszkadzało mi to w lekturze. Pasowało mi to, a w większej części innych książek STRASZNIE mnie drażni, kiedy świetna książka jest zmieniana w słodzik do kawy i pączka.
Polecam wszystkim, którym spodobały się poprzednie części, ale wiem, że jest też wiele osób, które bardzo porównują tą pozycje do 50 twarzy Grey'a i im ta książka nie przypadła do gustu. Znam też osoby które nie chcą jej czytać, przez Gideona, co mnie strasznie bawi, bo jak można nie kochać Gideona? :)
Dawajcie znać czy Wam się podobała seria i liczę na komentarze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pamiętaj, że każdy Twój komentarz to uśmiech na Mojej twarzy :)