poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Origin- Jennifer Armentrout

Tytuł: Origin
Tytuł oryginalny:Origin
Seria: Lux
Autor: Jennifer L.Armentrout
Wydawnictwo: Filia
Ocena: 10/10
Dalsza historia Katy i Deamon'a. Po przechwyceniu Katy przez Dedalusa, Deamon nie może jej zostawić na ich pastwę. Wszelkimi siłami próbuję ją uratować. Katy jest przestraszona, zła i osamotniona. Czy Deamon ją uratuje?
Czekałam na tą książkę długo i nie mogę się nią nacieszyć, chociaż odczuwam lekki niepokój. Przez zakończenie. To co może się stać w następnej części po prostu mnie przeraża. W wielu recenzjach czytałam, że dużo osób uskarża się na zakończenie w najgorszym momencie, jak w trzeciej części, ja uważam, że moment jest idealny. Nie wiem czy chce wiedzieć co stanie się dalej, chociaż pewnie przeczytam.
Akcja jest tak dobra, że nim się zorientujecie będziecie po całej lekturze. Nie ma chwili na odetchnienie.
Jestem ciekawa co stanie się z Archerem i jestem przekonana, że w następnej części będzie z Dee.
To kolejna książka Jennifer Armentrout która mnie nie zawiodła, serdecznie polecam!

1 komentarz:

  1. Cześć! Zapraszam do wykonania tagu, szczegóły tu:
    http://latajace-ksiazki.blogspot.com/2015/10/albo-albo-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Pamiętaj, że każdy Twój komentarz to uśmiech na Mojej twarzy :)